מחוז ירושלים, במרכזו בירת ישראל, מאכלס בתוכו למעלה ממליון תושבים: רובם בירושלים, חלקם בבית שמש הסמוכה ומקצתם ביישובים סמוכים. מה שנוגע יותר לענייננו הוא שכל תושב ותושב עשוי לרצות ליצור קשר עם העירייה הרלוונטית עבורו, בנושאים אלה ואחרים. בדיוק לצורך זה, עומד עבורם המוקד העירוני, המאויש בכל שעות היממה.
על המוקד של עיריית ירושלים
בנקודה הזו, חשוב להדגיש שחלק ניכר מהשירותים שמעניק המוקד מיועד לתושבי העיר באופן אישי. אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר של כך נוגע לארנונה, הנדרשת מכל תושב ותושב בעיר: התושבים יכולים לברר על גובה התשלום ומועדו, התנאים לקבלת הנחות מסוימות וכן הלאה. תפקיד מהותי אחר של המוקד הוא לאפשר ביצוע פעולות שונות, דוגמת תשלום המשכנתא בטלפון, באמצעות כרטיס אשראי. הדבר אפשרי, בחלק מהמקרים, באמצעות מענה אוטומטי.
פניות בנושא בטיחות
פניות אלה ניתנות 24 שעות ביממה, כשבמידת הצורך מערבים אנשי המוקד גם גורמים חיצוניים רלוונטיים, ובכלל זה המשטרה, גורמים בתחום התשתיות או מכבי אש. חשוב להדגיש שלאחרונה הושק בירושלים שירות חשוב, במסגרתו מקבלים התושבים המדווחים על מפגע מידע בזמן אמת על טיפול בו, בדמותה של הודעה הנשלחת לטלפון הנייד שלהם.
מוקד עיריית ירושלים ורשויות מקומיות הסמוכות לה
להלן פרטי יצירת הקשר עם המוקד הטלפוני של עיריית ירושלים וסביבתה הקרובה. יש לשים לב שעל מנת להגיע למוקדים, ניתן לחייג את המספר 106 מתוך העיר.
עיריית מודיעין- מכבים- רעות – 08-9726020.