רשות השידור, הלא היא רשת השידור הממלכתית של מדינת ישראל, פועלת כבר עשרות שנים עבור תושבי ישראל. רשות זו מפעילה שני ערוצי טלוויזיה – ערוץ 1 וערוץ 33, כמו גם שש תחנות רדיו.
חלק מהותי ביחסים שבין הרשות לבין תושבי ישראל מושתת על המוקד הטלפוני של רשות השידור, המציע מספר שירותים עיקריים.
תפקידי המוקד הטלפוני
זאת ועוד, המוקד הטלפוני מאפשר לתושבים לברר על התשלומים שנותר להם לבצע, או לחילופין לברר כיצד ניתן לבקש בקשה לפטור משתלום זה: למשל, תושבים שאין ברשותם ממיר דיגיטלי, או אנשים הסובלים מחרשות או מאלמות. מן העבר השני של המשוואה, משמש המוקד גם להודעה על אחזקת מקלט טלוויזיה.
המוקד הטלפוני של רשות השידור מאפשר גם לקבל את המידע הרלוונטי לגבי כל אחד מהסניפים של רשות השידור. כידוע, לרשות השידור חמישה סניפים כיום (חיפה, טבריה, נצרת עילית, ראשון לציון ותל אביב). בין השאר, המוקד מאפשר לברר על כתובות מדויקות של הסניפים, דרכי יצירת קשר, שעות פתיחה וכן הלאה.
פרטי התקשרות
כתובת למשלוח דואר: רחוב יפו 161, ת.ד 28080, ירושלים. מיקוד: 91280.
טלפון: 02-6591111 או 6662*.
פקס: 6688*.